Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator

Wednesday, December 7, 2011

dunia

bangun pagi sahaja, mataku sudah terbeliak, seperti mahu terkeluar....'Alangkah cantiknya' hatiku memuji, 'semalam sewaktu sampai di sini tempat ini nampak sunyi dan kosong' aku mengomel sendiri, tanpa berlengah aku terus berlari, tiba sahaja di luar rumah kaki seakan tidak mampu bergerak....cantik sangat cantik,aku bagai terpukau dengan keindahan tempat ini, tiba-tiba locenf di balai raya berdekatan berbunyi sebanyak 3 kali, satu lagi kejutan yang mampu membuat aku membeku,orangnya....muka penduduk disini semuanya berbentuk kotak pelbagai saiz. Ramah,ya,penduduknya sangat ramah,setahu aku inilah kali pertama aku melihat mereka, kerana sewaktu aku menjejak kaki di tempat ini,kawasanya sunyi seperti tiada makhluk yang hidup disini,tapi mereka seakan tidak tidak kisah dan melayan aku dengan baik sekali macam aku penduduk disini,tiba-tiba badanku di goncang dengan sangat kuat, bila aku membuka mata wajah ibu ku berbalam-balam diruang mata,argggghhh.....hatiku menggerutu 'mimpi lagi'......

No comments:

Post a Comment