Wednesday, December 7, 2011

teman



Hidup ni rasa bosan kalau kita x de kawan, kawan paling aku sayang,paling aku perlukan dan sentiasa ada waktu aku susah dan jugak senang.....kadang-kadang bila aku tengok dia dia macam kakak aku yang x pernah  bosan layan kerenah aku,walaupun skang aku dah sekolah kat sekolah seni malaysia johor bharu,aku still berhubung lagi ngan dye.....bila aku sedih kat asrama aku call dye.....bila aku balik cuti aku jumpa dia.....argghhhh"athirah aku perlukan kau!!!!!!!!!!!"sebab kau sorang je yang sanggup tadah air mata aku,dengar jeritan aku,selami gelora hidup aku,temani aku berlari hingga ke hujung dunia dan jadi tulang belakang aku (walaupun aku dah ada tulang belakang),kadang-kadang aku rasa kaulah wanita paling sempurna yang pernah aku jumpa dalam hidup aku,(hehehehe)

No comments:

Post a Comment