Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator

Monday, December 5, 2011

setiap makhluk di muka bumi ini dijadikan berpasangan seperti bulan dan matahari,siang dan malam,sejuk dengan panas,dan tidak terkecuali seperti aku,aku adalah seorang wanita yang sukar untuk mencintai seorang lelaki dengan sepenuh hati aku...tapi kehadiran nya telah mengubah segala-galanya,senyumannya yang ikhlas,gerak gaya bahasa badannya,dan rambutnya yang bergerak bila ditiup angin cukup menjadikannya seorang lelaki yang sempurna dimata aku,bila dia tersenyum cukup membuatkan wajah ku berekspresi sendiri,gemersik suaranya boleh membuat aku terlena belayar mimpiku bersamanya,pergerakkan nya sangat indah sehingga aku sendiri terleka mencipta duniaku dan dia,redup matanya,senyuman yang terukir dibibir,dadanya yang bidang dan tangan nya yang sasa seperti sebuah likisan yang sangat indah......tapi semakin aku cuba untuk menangkap bayangnya semakin jauh dia berlari......dan kini aku harus mengahabiskan seluruh sisa hidupku untuk mengejar bayangnya......

No comments:

Post a Comment